Останні матеріали сайту

Доступ до публічної інформації

Управління соціального захисту населення райдержадміністрації працює над забезпеченням рівного доступу всіх до інформації, спираючись при цьому  на європейські стандарти відкритості і прозорості. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Президентом України Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною інформацією є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим законом.

 

Право на доступ до публічної інформації гарантується:

1) обов'язком розпорядників інформації надавати і оприлюднювати інформацію, окрім випадків передбачених законом;

2) визначенням розпорядником інформації спеціальних структурних підрозділів або посадових осіб, які організовують у встановленому порядку доступ до публічної інформації, якою він володіє;

3) максимальним спрощенням процедури подання запиту і отримання інформації;

4) доступом до засідань колегіальних суб'єктів владних повноважень, крім випадків, передбачених законодавством;

5) здійсненням парламентського, громадського та державного контролю за дотриманням прав на доступ до публічної інформації;

6) юридичною відповідальністю за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.

 

Основні принципи забезпечення доступу до публічної інформації

1) прозорість та відкритість діяльності суб'єктів владних повноважень;

2) вільне отримання та поширення інформації, крім обмежень, встановлених законом;

3) рівноправність, незалежно від ознак раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

 

Надання публічної інформації управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

 

Запит від на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату.

 

Звернення для жителів

Шановні відвідувачі сайту!    

     Сьогодні, коли в Українському суспільстві стрімко розвивається складна соціально – економічна та соціально – політична ситуація, котра є причиною виникнення, загострення та поглиблення цілої низки негативних явищ у житті простих громадян, існує загроза соціальній безпеці всього суспільства.

     За подібних обставин особистість почувається особливо незахищеною – виникає недовіра до держави, влади, комерційних структур, роботодавців. З іншого боку, на тлі погіршення соціально – економічної ситуації в суспільстві в цілому та на рівні кожної сім’ї зокрема , у людей виникає постійна тривога за благополуччя, майбутнє, зникає впевненість у завтрашньому дні, що в свою чергу породжує та поглиблює психологічні проблеми особистості, а це призводить до підвищення агресивності, конфліктності, зниження толерантності, розвитку стресових станів на рівні конкретної особистості, груп .

      І одними  з перших , хто стикається з усіма накопиченими проблемами людей є соціальні працівники, котрі в силу своїх посадових обов’язків виступають посередником між державою та громадянином.

       Спеціалісти управління соціального захисту населення  сприяють участі клієнта у процесі надання соціальних послуг. Соціальний працівник надає допомогу кожному, хто звертається до нього за захистом , підтримкою, порадою, без будь – якої дискримінації на підставі статі, віку, віросповідання, мови, політичних поглядів, сексуальної орієнтації. Норми етичної поведінки із соціальної роботи є основою їхньої професійної діяльності згідно із загальнолюдськими цінностями та етичними принципами соціальної роботи.

       Ми намагаємося зрозуміти кожного клієнта, з’ясувати всі чинники щодо виниклої проблеми, проінформувати оптимальні види професійної діяльності або соціальної послуги. Допомагати всім клієнтам рівною мірою, брати на себе відповідальність за свої дії.

    У кожного – клієнта і спеціаліста різні характери, потреби і запити. Одні вдячні за найменше – відвідування. Інші – за постійну увагу і турботу. Бувають і ті , хто залишився чимось незадоволеним, а то й ображеним. Але працівники намагаються досягти рівноваги, задовольнити потреби кожного.

     В управлінні є інформаційний стенд, де можна ознайомитись з нормативними документами, що роз’яснюють порядок призначення різних видів державної соціальної допомоги, отримати консультацію у спеціалістів управління . Діє телефон “гарячої” лінії за номером 2 – 00 – 81.

 


ІНФОРМАЦІЯ для громадян, які приїхали з Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької та Луганської областей

Для вирішення питань, пов’язаних з тимчасовим перебуванням в інших регіонах Ви можете БЕЗКОШТОВНОзвернутися за телефоном:

урядової "гарячої лінії"

0800 507 309

(цілодобово)

"гарячої лінії" голови облдержадміністрації

0800 500 238

(будні дні 9.00-18.00)

регіональний штаб

(0522) 22-54-14,

(0522) 22-06-85,

099-097-89-34

(цілодобово) та 101        

робочої групи обласного штабу з питань розміщення та розв’язання соціально-побутових проблем громадян, які прибувають

(0522) 24 09 14,

(будні дні 9.00-18.00, обідня перерва 13.00-14.00);

електронна адреса регіонального штабу

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  ЧЕРЕВАНЬ Пилип Пилипович– керівник робочої групи, 050 453 99 17 (цілодобово).
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, компенсації тощо Вам необхідно звернутись до найближчого органу соціального захисту населення або управління Пенсійного фонду України в зручний для Вас час.


   Основні документи, які необхідні мати при собі (за наявності):

- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії, допомоги, пільговика;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків.

   Там Вам також допоможуть отримати інформацію з усіх питань, які хвилюють Вас на даний час, зокрема, стосовно розселення, медичного обслуговування, організації навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах, а також щодо працевлаштування.

   З усіх цих питань Ви можете звернутися за телефоном:

Пенсійного фонду України

0800 503 753

головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області

(0522)33 04 41

(0522)37 70 58

                    

Державного центру зайнятості 

 0800 505 060

Кіровоградського обласного центру зайнятості  

(0522)24 64 18

(0522)32 17 39

Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

0800 501 892

Кіровоградського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

(0522)32 08 76

Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

0800 501 383

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань

(0522)24 22 74

Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації

(0522)22 28 44

Обласного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді

(0522)24 67 83

Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації

(0522)24 13 14

(0522)24 13 69 (оперативний черговий)

Департамент освіти і науки облдержадміністрації

(0522)24 15 42

Cписок відповідальних осіб за прийом та розміщення громадян, які прибувають із
Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також біженців з районів
проходження бойових дій на територію Кіровоградській області

Перелік об'єктів для тимчасового розміщення переселенців із східних областей України 

постанова 505

постанова 509

 

Додаткова інформація