Шановні відвідувачі сайту!    

     Сьогодні, коли в Українському суспільстві стрімко розвивається складна соціально – економічна та соціально – політична ситуація, котра є причиною виникнення, загострення та поглиблення цілої низки негативних явищ у житті простих громадян, існує загроза соціальній безпеці всього суспільства.

     За подібних обставин особистість почувається особливо незахищеною – виникає недовіра до держави, влади, комерційних структур, роботодавців. З іншого боку, на тлі погіршення соціально – економічної ситуації в суспільстві в цілому та на рівні кожної сім’ї зокрема , у людей виникає постійна тривога за благополуччя, майбутнє, зникає впевненість у завтрашньому дні, що в свою чергу породжує та поглиблює психологічні проблеми особистості, а це призводить до підвищення агресивності, конфліктності, зниження толерантності, розвитку стресових станів на рівні конкретної особистості, груп .

      І одними  з перших , хто стикається з усіма накопиченими проблемами людей є соціальні працівники, котрі в силу своїх посадових обов’язків виступають посередником між державою та громадянином.

       Спеціалісти управління соціального захисту населення  сприяють участі клієнта у процесі надання соціальних послуг. Соціальний працівник надає допомогу кожному, хто звертається до нього за захистом , підтримкою, порадою, без будь – якої дискримінації на підставі статі, віку, віросповідання, мови, політичних поглядів, сексуальної орієнтації. Норми етичної поведінки із соціальної роботи є основою їхньої професійної діяльності згідно із загальнолюдськими цінностями та етичними принципами соціальної роботи.

       Ми намагаємося зрозуміти кожного клієнта, з’ясувати всі чинники щодо виниклої проблеми, проінформувати оптимальні види професійної діяльності або соціальної послуги. Допомагати всім клієнтам рівною мірою, брати на себе відповідальність за свої дії.

    У кожного – клієнта і спеціаліста різні характери, потреби і запити. Одні вдячні за найменше – відвідування. Інші – за постійну увагу і турботу. Бувають і ті , хто залишився чимось незадоволеним, а то й ображеним. Але працівники намагаються досягти рівноваги, задовольнити потреби кожного.

     В управлінні є інформаційний стенд, де можна ознайомитись з нормативними документами, що роз’яснюють порядок призначення різних видів державної соціальної допомоги, отримати консультацію у спеціалістів управління . Діє телефон “гарячої” лінії за номером 5 – 00 – 90.

 


Додаткова інформація